Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie raportów sponsoringowych na potrzeby rozliczenia sponsoringu firmy ENERGA S.A. na rzecz Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku.
Raport sponsoringowy powinien zawierać:
- analizę obecności w mediach informacji dotyczących wartości marki w mediach,
- badanie ekwiwalentu reklamowego,
- zestawienie wskaźników medialnych,
- badanie elementów pozamediowych.
W szczególności raporty powinny uwzględniać:
- wartość marki w podziale na media (telewizja, radio, prasa, internet);
- wartość marki według rodzaju prezentacji (tekst, tytuł, zdjęcie, dźwięk);
- wartość marki według lokalizacji (zawodnik, banda, pozostałe);
- zestawienie wskaźników mediowych dla marki według miesięcy (nazwa emitenta/publikatora, zweryfikowana wartość mediowa ekspozycji marki – tj. uwzględniająca rzeczywista wielkość ekspozycji oraz jej cennikowa wartość, GRP, liczba kontaktów widza z marką, liczba ekspozycji);
Termin składania ofert: 14.12.2022 r.
Szczegóły w załącznikach.