DRUKUJ
Zapewnienie systemu sprzedaży biletów - dialog
2020-02-10
Zapewnienie systemu sprzedaży biletów - dialog
techniczny
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ORAZ CEL PROWADZENIA DIALOGU
- Zamawiający ogłasza dialog techniczny związany z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest zapewnienie systemu sprzedaży biletów na potrzeby PFB.
- Celem dialogu technicznego jest doradztwo i pozyskanie informacji w zakresie:
- Najlepszych możliwych dostępnych technologii i możliwości realizacji przedmiotu zamówienia ze szczególnym uwzględnieniem ograniczenia kosztów inwestycji.
- Opinii na temat planowanych warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów oceny ofert.
- Uzyskania wstępnych, szacunkowych ofert cenowych służących poprawnemu oszacowaniu kosztów zamówienia przez Zamawiającego.
WARUNKI UDZIAŁU W DIALOGU
Zamawiający dopuści do dialogu technicznego Wykonawców, którzy posiadają w swojej ofercie systemy sprzedaży biletów do obsługi kas biletowych oraz sprzedaży on-line oraz ich systemy obsługują system sprzedaży w instytucjach kultury z widownią min. 300 osób.
Celem potwierdzenia warunków Wykonawca do wniosku dołączy wykaz instytucji, które korzystają z rozwiązań Wykonawcy.
ZGŁOSZENIE DO UDZIAŁU W DIALOGU TECHNICZNYM
- Podmioty zainteresowane udziałem w dialogu technicznym i spełniające warunki określone w niniejszym Ogłoszeniu składają prawidłowo wypełnione i podpisane zgłoszenie do udziału w dialogu technicznym (Załącznik nr 1 do ogłoszenia) wraz z pozostałymi dokumentami wskazanymi ogłoszeniu.
- Zgłoszenia można składać :
- osobiście, w siedzibie Zamawiającego;
- za pośrednictwem poczty tradycyjnej;
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sekretariat@filharmonia.gda.pl, zamowieniapubliczne@filharmonia.gda.pl .
- Termin składania zgłoszenia 14.02.2020. Decyduje data wpływu do Zamawiającego.
- Zamawiający nie jest zobowiązany dopuścić do dialogu technicznego podmioty, które złożą zgłoszenie do udziału w dialogu po wyznaczonym terminie.