DRUKUJ
2022-12-09

Przygotowanie Raportów Sponsoringowych

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie raportów sponsoringowych na potrzeby rozliczenia sponsoringu firmy ENERGA S.A. na rzecz Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku.

 

Raport sponsoringowy powinien zawierać:

 

- analizę obecności w mediach informacji dotyczących wartości marki w mediach,

- badanie ekwiwalentu reklamowego,

- zestawienie wskaźników medialnych,

- badanie elementów pozamediowych.

 

W szczególności raporty powinny uwzględniać:

 

- wartość marki w podziale na media (telewizja, radio, prasa, internet);

- wartość marki według rodzaju prezentacji (tekst, tytuł, zdjęcie, dźwięk);

- wartość marki według lokalizacji (zawodnik, banda, pozostałe);

- zestawienie wskaźników mediowych dla marki według miesięcy (nazwa emitenta/publikatora, zweryfikowana wartość mediowa ekspozycji marki – tj. uwzględniająca rzeczywista wielkość ekspozycji oraz jej cennikowa wartość, GRP, liczba kontaktów widza z marką, liczba ekspozycji);

 

Termin składania ofert: 14.12.2022 r.

 

Szczegóły w załącznikach.